springa !!

jag ska ut och springa snart, det går bara lite långsamt att komma upp ur sängen, på med tränings kläder sen dra sig ut . Den här gången ska jag ha med mig hund och tidtagarur, måste öva upp mig inför beep testet som jag absolut inte ser fram emot. Det där jävla testet sätter sig på mitt syke haha jaja ska iallafall springa riktigt långt idag, sen hem dusha käka föratt sen ut och säga hejdå till becka och sen blire krööööök, tror jag haha vi får se :)
Imorgon ska jag också försöka dricka, får se hur det går det beror ju på hur bakis jag är . Men kan ju försöka framåt kvällen sen den 1a är det beep . Lovar att det är det enda som snurrar runt i mitt huvud just nu, hör dom tjutande ljuden i mitt huvud redan, gaaaah !!


random bild på santiago munez från goal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0