tagga långt

Jag vet nu, exakt vem du är och hur du är . Det är inte din famn jag vill vara i längre, vill inte söka skydd mot din bröstkorg med dina armar omkring mig. Jag varken vill eller klarar det för har insett att det finns så många mer som gör det, du behöver inte mig. Du har aldrig behövt mig och jag tänker försvinna ur ditt liv för gott, bli den slampa du alltid trodde att jag va . Jag ska leva upp till dina låga förväntningar, hoppas du är nöjd för det är faaaaan du som har skapat mig !

orden kanske inte stämmer,
men jag är för förbannad
för att ens orka bry mig

Nuuuuu ska jag ta en dush, sen möta MALINPALIN! vi får se vad vi hittar på för skoj, kanske badar(?) känns onödigt om jag ska dusha men anyway liksom det blir nice haha , nej ska rulla in i dushen och bli av med mina aggressioner (stavning?) HEEEEJDÅÅ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0