tröttsamt

ursh vad jag är trött på det här området, nästa helg blire landet på obestämd tid ska ni veta!
är så trött på alla jävlar med elaka tankar bakom varje handlig, det går inte riktigt förklara men ibland önskar jag att jag levde någon annans liv för mitt känns just nu inte värt det.
Nu när jag tänker efter så skulle jag gärna vilja åka ut till landet i veckan, men jag tror att pappa jobbar så det kan bli lite knepigt..
Men iallafall så ska jag strax in i dushen och sen börja göra i ordning mat. Alec, Camilla och Becka äter här idag, sen så får vi se vilka mer som droppar in hoppas på bra humör och mycket skratt!

Det här ser ut som äkta vänskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0