vad händer ?

Jag är helt galet stel i kroppen . Sov hos linnea inatt på en bäddsova med debbie, sov grymt skönt men känner nu att jag har ont . Igår va det chill, vi drog till tyresö och hade kul, därefter va det däremot mindre kul menmen . och som vanligt ska jag skämma ut mig själv, alltid på fyllan slår aldrig fel fan , aja det får lösa sig sen.

Idag då, tänkte dra ut och springa snart . Får se hur det blir med det men har ju beep imorgon så måååste springa handlar bara om att ta mig själv i kragen ..
HAHA nu kom timbuktu med the botten is nådd , väsrta bakis låten och den stämmer ju in ganksa kraftigt just nu haha illa . nej dags att göra något vettigt, iaf låtsas

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0