varm dag

Det har varit en lång och varm dag men jag klagar inte en sekund.
Hade en massa planerat men det mesta blev inte alls av, lite små surt men ska ta tag i det någon dag.
Imorse var jag iallafall hos läkaren, tydligen hade läkarna som tog prover på min knölar sagt att det är någon kronisk sjukdom men att dom vill ta nya prover efter 3månader vilket är typ nu så han nere på vårdcentralen skickade ännu en remiss så snart ska jag göra det igen, läskigt! Men jag kommer inte få reda på vad det är förrän typ innan jul eller runt jul sa han. Hur jävla lång tid kan det ta egentligen fattar inte grejen asså! Menmen man ska inte klaga så slut på det.

Efter det så stekte jag i solen sen lite till höhö , jag äääälskar att sola . Älskar att känna hur solen strålar värmer hela min kropp från topp till tå, för att vara ärlig är jag lite fascinerad :)

Just nu då.. jag kom hem för en stund sen efter att ha varit ute med Linnea och Alec nu försöker jag och pappa fixa fram bilder från systemkameran från vår resa i Italien men det vill sig inte direkt.. Har också precis beställt 5 produkter från yves-rocher mycket nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0