syster <3

Min älskade Syster tar studenten idag ! Jag är i chock just nu för i mina ögon är hon ju fortfarande 17 fastän det är jag som är det nu ..
Samma sak som att min äldsta brorsa stannde vid 21år åldern men nu är han 29, min andra brorsa stannade vid 19års ålder men är nu 21 (tror jag?) och min syster har stannat vid 17 fastän hon nu tar studenten och fyller 19 efter sommarn. Det är galet fan!
Så snart bär det av till hantverkarakademin i blåsut där jag ska fira min syster som jag alltid stått så nära, jag är så jäkla nervös för hennes skull hahaha annorlunda känslor det här !
Men syster jag älskar dig och hoppas du får världens bästa dag!


hon är nästan lika galen som jag, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0