jag åkte

Så jag åkte till kärleken, jag spelade fotboll och jag älskade det,
trotts att det inte var min bästa match och jag gjorde ett fel.
Jag åkte till kärleken, jag var på landet och jag njöt av det,
trotts att det inte var den bästa helgen och ingenting gick som planerat.

Jag älskar att försvinna för ett tag, för jag behöver mig själv i vissa lägen och på grund av dina lögner och ditt beetende försvann den personen. Jag hade tagit mig en bit, klättrat upp utan att fallit. Jag kände mig stark och sen slog du mig som vanligt.
Jag vill att du ska vara lycklig, men jag vill inte se dig le.
Jag vill att du ska bli den du är, men inte framför ögonen på mig.
Jag vill att du ska försvinna så att jag kan få klättra i min ensamhet,
men jag vill ha dig kvar så att jag vet. 

Livet är svårt, men med hjälp av dom jag har så står jag på 2 ben och jag kommer aldrig falla igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0