23 november 2010

Imorgon så är det exakt 1 månad kvar till julafton och det är fan inte mycket! Känns som att det va igår jag sa att det va 6 veckor kvar så vafan hände med dom senaste 2 veckorna ?
Men idag har det varit en chilldag, en kalldag också. Fotat.. ute inte det bästa men ändå helt okej liksom att den va så lång gjorde inte så mycket idag då snöstormen inte lockade en ut direkt . Hela skoldan slutade med att jag fick stå och vänta på bussen i typ 20-30 minuter inte okej! Tidigast som nu är jag uppvärmd igen, men en värmefilt, mysbyxor och favorit tjocktröjan så känns det lite bättre. Är helt ensam hemma och det är rätt mysigt med lite bra musik, varm choklad och vinden som susar utanför och gör att snön rör sig. Haha kom inte på orden märks det ? ;)
aja, Camilla ska rulla hit snart. Vi fick lite ångest när vi såg den där "flickvännen som fick utbrott och filmades i smyg" eftersom vi känner oss likadana på mornarna, illa som fan. Så hon kommer hit med nåra klädesplagg som jag kan låna, perfa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0