9 november 2010

Vilket jävla väder Sverige har! (ja jag tänker också kommentera det) Vill inte ens röra mig från sängen men jag har massvis att göra! Speicellt en massa plugg, måste läsa min jävla tyska bok men fattar nada så måste sitta och skriva in allting på googel translate och sen försöka förstå lite mer. Men googel translate är inte direkt jääätte bra om man säger så, meningarna blir helt sjuka ;)
Aja nog om det, skulle egentligen haft träning, men det är bara kolla ut och förstå varför den blev inställd. Så nu ska jag ägna min tid åt plugg och städning (hur kom jag tillbaka till det här ämnet?)
Aja SKITSAMMA!!
Mitt liv handlar om tråkigheter just nu, så ni får en random bild istället så hörs vi sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0