Det är fredag!

Ja rubriken säger allt och min dag har varit bra trotts att jag helt plötsligt fick ont i magen..
Men nu är jag arg låter helt jävla random men läste en sak och det bubblar inom mig, inte på ett bra sett, på ett sett som får mig tro att jag snart kommer brista och bli förbannad, ett sett som får mig undra. Det är bubblorna som stiger innan det börjar koka, så känner jag nu.

Allt jag någonsin gjort är att försöka ställa upp och vi känner väl likadant du och jag, jag hoppas inte att du läser för jag orkar inte ta diskussionen, inte när jag vet vad som händer. Men man kan inte säga något sånt och förvänta sig att inte få något tillbaks för jag har fan försökt och försökt och hållt tillbaka mina tårar för din skull. Så säg aldrig ingen, för jag vill inte vara ingen. Men jag antar att det är så att jag inte räcker till, jag räcker inte för dig och jag är ledsen för det. Men jag är bara människa och jag kan inte ge dig mycket mer utan att brista själv, jag är ledsen men så är läget. För tänk efter, vet du vad som försigår? Det kanske du gör men vet du hur jag känner om det? Har du faktiskt hört mig säga dom orden? Har du sprungit till mig och svikit alla andra?
Jag säger inte att svaret är nej på alla dessa frågor, jag bara undrar och ber dig tänka efter lite. För även om du inte menar illa och även om du just nu känner dig ensam så tar någon annan där ute åt sig av orden. Iaf jag, för jag råkar va den som bryr mig som har brytt mig och som ställer upp när ingen annan längre vill.

biglove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0