horoskop (:

Veckan börjar med en hel del förvirring, sannolikt på grund av meningsskiljaktigheter
eller någon oförutsägbar utveckling som ägt rum i familjelivet. Du kan komma att
känna att du vill göra gemensam sak med en bror eller annan familjemedlem,
men sådana planer kan också lätt komma att alienera din partner och andra.
Det är mycket möjligt att dina idéer på sistone varit allt för vilda och orealistiska,
eller så har du slagit dina påsar ihop med människor som är alldeles för provocerande.
Hur som helst inträder en långt mer seriös och realistisk underton under veckan.
Innan du kan göra verkliga framsteg kommer du att behöva ta några steg tillbaka och
lägga olika planer på is. Tiden fram till jul handlar om att omvärdera saker från grunden

Mitt horoskop för kommande veckan, det känns inte som att jag har en jätte ljus vecka framför mig. Men det är bara att bita ihop lée och vara lycklig! har tråkigt just nu och försöker städa mitt rum, kom en bit så det är väl dags att fortsätta haha .

Tyler Ward - Pages of life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0