Måndag den 29onde

Idag fyller min gulliga lilla hund år, det firas med lite extra omsorg och godis!

Duktig som jag va idag så köttade jag upp på morgongen (eller försov mig) men jag stod ute i kylan i en kvart, det kanske inte låter så mycket men när man väntar på den där förbannade bussen som är försenad så blir det mycket, testa själva. Vi hade en lektion and that's it, gunnar va sjuk idag också så ingen Naturkunskap vilket gav en håltimme på ett antal timmar men vi snackade med vår engelska lärare. Känner nu att jag förklarar lite väl noggrant kanske, haha aja :)
Nu hade jag tänkt städa mitt rum och tvätta lite. Får se hur det går med det, men finns inte så mycket annat att göra, sovit i nån timme men är fortfarande gaalet trött ursh.
TRÄNING IMORGON TAAAGGA!






(inlägget som skulle vart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0