2011

Jag behöver nog inte säga mer än 2011, eller behöver jag? Min start på det nya året blev faktiskt grymt bra trotts allt. Har nog min bror att tacka mest för det .

Vi chillade hemma hos Camilla först och jag käkade lite marängschwiss, sen drack vi lite granna och vid halv tolv drog vi ner till ängen för att träffa dom andra. Firade tolvslaget och sen började alla människor skiljas åt, jag hamnade på fest i farsta strand med ganska härligt folk :) Jag hade iallafall kul och det är det som räknas liksom. Drog sen till donken sådär runt 4-5 och satt kvar där tills klockan blev 6, på morgonen pratar vi nu som jag hoppas att ni förstår :) Runt 7 - 7.30 så låg jag i sängen, somnade dock inte direkt men efter ett tag så däckade jag totalt. En ganska härlig natt med andra ord och en bra start på året :)

Nu ska jag nog ta och sätta på någon random film och försöka sova, vaknade runt tre idag så kommer nog dröja innan jag somnar, men får hoppas på det bästa liksom, hihi :)


ni får bara en bild idag hehe


biglove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0