5 Januari 2011

Det blir ungefär 1 inlägg per dag märker jag nu , men jag vaknar ju sent och sen gör jag nånting och sen är det middag sen gör jag nånting sen sova så ja, rutin dagar eller vadå ?
Idag kämpade jag mig upp vid 1 och insåg att jag glömt tvätta bort sminket, allt annat än nice fan. Men asså förstår ni, pappa kom hem från jobbet vid 6 imorse och då va jag fortfarande vaken, somnade där runt 2 i några timmar så det va väl lite bra iallafall :)

Nej men nog om mina dåliga sov vanor, idag ska jag röja undan lite här hemma och ikväll ska jag träffa Camilla, ska kanske möta upp allis om ett tag också, nööööööjs .

Nej men har absolut ingenting roligt att berätta, skola om 5 dagar kuuuuul va, nej men är övertrött så ska inte låta det gå ut över er haha har ni märkt att jag alltid skriver nej men? :P men asså nu räcker det, HEIDOO


galet sugen på fotboll men nej här ska man opereras ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0