Dag 1 - bild & 10 faktan


bilden är tagen på nyårsafton, lite creepy sådär :)

1. Jag hatar skräckfilmer
2. Jag älskar oboy, choklad överhuvudtaget faktiskt
3. Jag har fyra syskon och 10 kusiner
4. För 1 år sen ville jag sluta på fotboll
5. Jag har kvar gosedjur i mitt rum från när jag var liten
6. Jag hatar att käka mat, helst avstår jag helt
7. För 1-2 år sen ungefär så käkade jag ca 7 tabletter om dan
8. Som liten var jag rädd för ormar och spindlar men det har övergått till katter
9. Jag tycker om att läsa
10. Jag vill flytta utomlands


Det var mycket svårare än jag väntat mig faktiskt haha , dom som känner mig vet nog det mesta, men jaja skit samma :)

biglove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0