Dag 2 - Syskon

Mina syskon, hmm ja vart ska man börja ?
Jag har två äldre bröder och en äldre syster, alltså är jag minst i familjen vilket aldrig gjort mig så mycket :)
Min äldsta bror heter Christopher och fyller snart 30 tror jag det är, haha. Han är hela 12 år äldre än mig, det är något jag alltid kommer minnas då jag listade ut det när han var 24 och jag 12, alltså enda gången han kommer vara dubbelt så gammal som mig :) Men iaf, han bor just nu med sin sambo Kristin och aa, tycker om dom båda två otroligt mycket, vi träffas inte så jätte ofta men det spelar ingen roll faktiskt :)
Min andra bror heter Philip och ja, jag ska vara ärligt, har tappat räkningen på honom hihi, men jag tror att han är 22-23 :) Han bor inte heller hemma utan i en liten etta i skogskyrkogården, tycker om den lägenheten väldigt mycket, dock är den väldigt svår att inreda men tycker att Philip har lyckats bra :) Philip och jag är väldigt lika på vissa sätt, det gör att vi inte kom jätte bra överens som små, men det har blivit mycket bättre nu. Är det något jag vet så är det att Philip skulle göra allt för mig och mina andra syskon.
Min syster och jag står varandra väldigt nära, tycker jag iallafall. Hon bor fortfarande hemma men är 19 och fyller 20 det här året. Jag vet att hon snart kommer flytta hemifrån och ärligt talat så längtar jag inte till den dagen. Iaf, vi är dom två tjejerna i familjen om vi bortser från mamma. Som liten ville jag alltid vara som henne och blev otroligt stolt när någon sa att vi var lika men var även väldigt avundsjuk på henna och är fortfarande lite grann. Jag ser upp till henne otroligt mycket och hon är min förebild på många plan.

Jag älskar mina syskon på alla sätt och vis även om vi inte alltid kommer överens, hoppas ni fick den informationen ni ville ha, haha :P


jag och systern min i Italien

biglove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0