Dag 4 - bildbomb


Camilla Alec Rebecka och Johanna - Pyjamas pary hos Linnea :)


Jag under min tid i Enskede Ik


helt sjuk bild, men klassen för 1år sen


9F högstadie klassen, saknad :)


Jag och Sarah, stor saknad <3


Förra nyår, Sara Rulle Ricky Jag Rebecka Camilla Johanna och Linnea tar bilden


Malin Kixs Jag och Moa


Jag och Malin i hennes pool


och igen


världens sötaste!


Jag Camilla Sarah Felicia och Annlouice tar bilden :)


Jag i rik/mik käderna


Jag och Camilla


gamla laget i italien


Camilla Alec Rebecka och Jag - fulaste bilden man kan hitta hahaha


Johan och Ricky, thailändare asså ;)


Gänget som firade min födelsedag, mer eller mindre


brudarna som firade min födelsedag, utan alec och becka


vi avslutar med en bild på nästan alla från nyår :)

dom flesta bilder kommer ifrån arkivet så om jag glömt nån, förlåt!! :)
biglove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0