trött cheeey

Jag har helt galet sjukt trött !! ändå somnade jag itne så jävla sent igår och klockan stod bara på 10.30 och 10.45 och 11.00 sen har vi jue snooze, så gick upp runt 12.00 haha illa fan :P

Har precis skickat in en ansökan om att få dela ut Mitt i Söderort här i tallkrogen där jag bor, riktigt dåligt betalt skulle jag tro men behöver ändå extra pengarna plus att jag kommer få lite motion nu när jag inte får träna. FAAAAN träningarna börjar imorgon, suger hästballe!! Men jag har fått operationstid den 31 Januari iallafall, det känns ju grymt bra på ett sätt :)

Men nej nu ska jag hoppa in i dushen tror jag, så kanske jag piggnar till ltie också.


längtar tills oth börjar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0